Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas vestluspartnerit tõhusalt veenda ja mõjutada?
Arizona State University emeriitprofessor Robert B. Cialdini on uurinud ligi 30 aastat tegureid, mis tõstavad oluliselt võimalusi mõjutada ja veenda teisi inimesi.
DVSP Consulting koolitaja Dmitri Volov Foto: Meeli Küttim
Ta on määratlenud 6 peamist mõjutamisstrateegiat, mille põhjalik tundmaõppimine aitab nii müügi-, läbirääkimis- kui juhtimissituatsioonides veenda teist inimest nägema olukordi teie vaatevinklist.
Kõikide nende strateegiate kasutamisel peab loomulikult alati silmas pidama ka õhukest piiri mõjusa suhtlemise ja ebaeetilise manipuleerimise vahel.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.