• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 25.10.14, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas vestluspartnerit tõhusalt veenda ja mõjutada?

Arizona State University emeriitprofessor Robert B. Cialdini on uurinud ligi 30 aastat tegureid, mis tõstavad oluliselt võimalusi mõjutada ja veenda teisi inimesi.
DVSP Consulting koolitaja Dmitri Volov
  • DVSP Consulting koolitaja Dmitri Volov Foto: Meeli Küttim
Ta on määratlenud 6 peamist mõjutamisstrateegiat, mille põhjalik tundmaõppimine aitab nii müügi-, läbirääkimis- kui juhtimissituatsioonides veenda teist inimest nägema olukordi teie vaatevinklist.
Kõikide nende strateegiate kasutamisel peab loomulikult alati silmas pidama ka õhukest piiri mõjusa suhtlemise ja ebaeetilise manipuleerimise vahel.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee kõikide mõjutamisstrateegiate selgitusi.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele